Esrasaree Bebeğim sürekli emmek için ağlıyor doktor 3.30 saat arayla emzir midesinde ki gazdan dedi emziği de istemiyor ne yapacağımı şaşırdım bi emzik tutsa ah
Wanderlust Esrasaree ilk 3 ay gogsunuze yapisik yasamasi cok dogal eger kucukse bol bol her isteidginde emzirin emzik va vermeyin sizinle bag kuruyor size ihtiyaci var sadece acliktan degil emsin bol bol zamanla azalicak zaten brz sabir
Esrasaree Wanderlust doktor vermeyin çocuğa zafiyet geçireceksiniz bu gidişle dedi çok emdikçe çok gazı oluyor alttan üstten çıkartıyor ama midesi şiş ve sürekli ağlıyor şişliği gitmedikçe o yüzden emme aralığını uzun tutun dedi 40 günlükken 2.5 kilo aldı anne sütüyle
Htc19 Esrasaree Emme süresini uzatın bence 2 saatte Bi emzirin..gaz yapıyordur büyük ihtimalle. Doyuyorsa eğer Emzik alıosa emzik verin. Doktorum 1 yaşına kadar emzik verebilirsin dedi bana
Alihamzaninannesi Esrasaree benim bebeğimde öyle 40 i çıkınca duzelir dediler son 5 gün kaldı düzelir diye gün sayıyorum 😔
zysn2018 Bizimkide 40 i bugun cikti emerken agliyor kiziyor resmen ama neye bi anliyamadm emmek istiyor ama emmeyi alinca 2dk guzel cekiyor snrasinda agliyor sutummu az acaba
Umayinannesi21 Esrasaree aynı durumdayız benim bebeğim de 1 ay 18 günlük kolik bir bebek sürekli memede kalmak istiyor kucağımda uyuyor yatırıyorum uyanıyor gündüz derin uykusu hiç yok en fazla yarım saat Allah yardımcımız olsun bu günler de geçecek inşallah 😊
zysn2018 Benimkide hava aldırıyor emerken sadece memeyi degil biboran emerkende aldiriyor ama sebebini bi turlu bilemedm