Gegimasal Merhaba anneler kızım 4 aylık iki haftadır uykularında ayakları yukarı kaldırıp indiriyor.Ve ağlamaya başlıyor.Kendini sıkıyor ve başlıyor ağlamaya sürekli böyle uykusuda var sizde ne olabilir.Basta gaz dedim ama çıktığından eminim 👀
Tugba03 Gegimasal gaz sıkıştırması maalesef, yan yatırınca sorun gidiyor, bu şekilde gazları da çıkmış oluyor 🤗
angelrosee Benimkinde kendini hep ayaklarını be ellerini hareket ettiriyor hatta hiç durmuyor ben çözümü yüz üstü yatarak buldum şimdi uykuları daha düzenli ellerini ayaklarını hareket ettiremediği için maşallah uyuyor artık sizde rahatsız olduğunu düşünürseniz yüz üstü yatırmayı deneyin