Eelifinannesi Bir cocuk hic mi yemez.. sevdiği şu var yiyor diyebileceğim tek bir besin yok her şeyi deniyorum tüm yemekleri yedirme yöntemlerini blwde denedik olmuyor, yemiyor bugün oturdum aglıyorum cok sinirlerim bozuk artık… sadece formul mama iciyor🥺
yasacmalamalo Eelifinannesi bnmkide öyle aynı aydayız dişlerden mi bilmiyprum ama kızım hep iştahszdı genelde bn de şaşırdım napcagımı yemek ve uyku düzenimiz yok yani memeye güvenıyor bi de bnmki büyük ıhtml
birrtutamsevgi Eelifinannesi yoğurt çorbası denediniz mi bizimkide iştahsız ve zayıf ama yoğurt çorbasına bayılıyor pirinçsiz yapıyorum aksi takdirde yemiyor
Eelifinannesi Bircaykoyicelim gece kendim uyumadan önce 90 ml kadar verip uyuyorum sabaha kadar uyanmıyor gece beslenmesi pek yok yani günde toplam 400 ml kadar mama alıyordur tahminimce
Eelifinannesi birrtutamsevgi çorba tarzı şeyleri asla yediremiyorum cünkü sıvı her şeyi ağzından püskürtüyor çorba yapsam bile koyu yapıyorum ki ağzından cıkaramasın😐 siz nasıl veriyorsunuz?
birrtutamsevgi Eelifinannesi ya linçlenmek istemiyorum ama aşırı iştahsız bebeğim ve asla mama sandalyesinde çorba içiremiyorum. O yüzden yatırıyorum önünde oturup içiriyorum 1 kase bitiriyor nerdeyse ama oturarak bunun bırak tamamını çeyreğini bile veremem. Nedense kahvaltılarda falan da oturarak yer bi çorbalarda bunu deniyoruz keyif alıyor herhalde sizide yönlendirmek istemem ama biz böyle bi yol bulduk
Bircaykoyicelim Eelifinannesi mamayı yemekten sonra vermeyi denediniz mi? 13 aylık bebeğiniz günde bı kez mama yeterli. Onu da yatmadan önce verin. Geri kalan zamanlarda hep yemek teklif edin 😊
Minikprensesinannesi892 birrtutamsevgi benim annem de bugun bana onu onerdi. Biz sizi hep hafif yatay pozisyonda yedirdik kizim dedi. Simdi doktorlar asla yapmayin diyorlar ama benimki de agzina koydugum gibi cikariyor. Daha dogrusu agzini acinca yer cekiminin etkisiyle akiyor her sey 🙈
Biranne2109 Eelifinannesi maşallah iyimiş kilosu ama mama cc si bana çok az geldi benim kızım sadece geceleri yatmadan 150 yer sabaha karşı 6 gibi yine 150 veririm
Deletedmom_73 Eelifinannesi Bugün bende ağlama raddesine geldim artık ishal oldu geçti derken iştahı 0 oldu resmen önceden bu kadar değildi yoğurt 3 kasık yedi muzu da tükürüyor ne yapacağımı şaşırdım.
Tugce Eelifinannesi Benimki de 13 aylık. Yüzüm gülmez oldu. Biraz yese dünyalar benim oluyor. Çare arıyorum 🥺 benimki biberon da bilmez. Sadece emer. Sabaha kadar 10-15 kere kalkar belki daha çok. Gündüz memede uyur
Eelifinannesi Tugce dişleriniz ne durumda ben bugün fark ettim arkadaki dişleri yani azılar fena kabarmıs durumda benimkide 13 aylık acaba dişten mi yemiyorlar neşesi keyfi nasıl
Gmsf Eelifinannesi ben daha yeni bailadım 1 aydır ne verdiysem ne yeöiyo bi ara tarhana çorbasını kaşık kaşık içiyodu balandıra ballandıra şimdi onuda bıraktı süt harici herşeye ön yargılı ağzına birşey değsin tiksiniyo resmen napıcam nasıl yapıcam bilmiyorum ben yerken ağzımın içine içine bakıyo ona veriyprum öğğ yapıyo 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Eelifinannesi Gmsf aynen benim yediğime uzanıyor verdiğimde kafasını çeviriyor anlamak zor bu bebişleri🤦♀️
herseySeninleguzel11 Gmsf Oğlumun da en sevdiği çorba tarhana_ydı küçük kaseyi doldururdum bitirirdi yoğurt da aynı şekilde. Şuan asla ve asla istemiyor 😪 2_3 kaşık zorla alıyor
Eelifinannesi Olurolur aslında hazırladığım şeyin hiç bir önemi yok onun için🥴 kaşığı görür görmez red. Daha tadına bile bakmadan kafasını sallamaya eliyle kaşığa vurmaya baslıyor zaten çok yiyen bir bebek değildi en basından beri iştahsız ama ilk kez böyle yaptıgını görüyorum. Oyalaya oyalaya yedirirdim bir şekilde, şuanda ağzına kaşığı dahi yaklaştıramıyorum🥲