Burcinersoz ben Bahçeşehir liv hospitalda yaptırdım deri altı ama keserek yada iğne batırarak yapılmadı sadece damla damlattılar birde Kanuni’de yaptırmıştım ama onlar koluna önce minik kesiler atarak yapmışlardı birde küçük Bebeklere yapılıyormu bilmiyorum benim oğlum 2,5 yaşında idi o zaman yaptırmıştım