Minnosss Bende griptim sağlık ocağına gittik dün grip başlangıcı dedi o kadar da dikkat ettim geçmesin diye ama yine de emziriyorum bir de nefes yoluyla geçmiştir. Aile hekimi üşütme ve calpol ver dedi. Öksürmeyen oğlum 3 gündür çok öksürüyor hemen anladım o yüzden grip olduğunu. Sende istersen bi götür belki yardımcı olurlar.