Kubratkz10 Kızlar miniğim 4.ayını doldurdu. Ve bugün sağlık ocağında aşılarını yaptırmak için gittiğimde Bıngıldağın küçüldüğünü söylediler. Çocuk doktoruna yönlendirdiler ama korkuttular açıkçası. Henüz kapanmamış dedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Asil1602 Kubratkz10 Aynı yaşadık önemli olan kafa çevresi gelişmesi dedi 8 aya kadar kontrol edicez dedi doktor 1 ay da 0,5 bile gelişse korkma dedi şükür şuan 6 aylık sorun yok özellikle onun için doktora gitmeyin zaten her ay gidiliyor orda bakıyor
Mutluefe Kubratkz10 bence kontrol ettirin korkmayın tedirgin olmayın ama gösterin mutlaka geç kapanması da erken kapanması iyi bir şey değil. Ve bir bebekte sorun olmuyor diye diğerinde olmayacakta değil mutlaka gidin
Yzaman Kubratkz10 Bizim ki de erken kapanmaya başladı ama kafa çevresi iyi dedi sağlık ocağı ama yine bir doktoru görsün demişlerdi dün devlet hastanesine götürdüm normal duruyor herşeyi ama kafa ultrosunu çekelim içimiz rahat etsin dedi çektirdim bugün şükür birşey yok 7 aylık
Kubratkz10 Asil1602 evet ama yinede devlet hastanesinde bir çocuk doktoruna götürüp temkinli olmakta fayda var diye düşünüyorum ..
Kubratkz10 Themamacita her bebeğe göre değişiyor zaten durum, ama sağlık ocağındaki söyleme şekilleri , yaklaşımları insanı korkutuyor.. Allahın izniyle bir şey olduğunu düşünmüyorum takip edildiği sürece 🙏🙏
Kubratkz10 Yzaman sizede gelmiş geçmiş olsun, bizimde kafa çevremiz filan gayet normal ilerliyor. Peki D vitaminine devam ettirdi mı doktorunuz?