Kızlar bebeğim 1 yaşında sizlerin bu dönemde bebelerinizin huyu suyu nasıldı mizacı mı böyle ben mi yanlış yapıyorum bebeğim aşırı inatçı huysuz istediğini diretiyor bıraksam iki saat ağlıyor çok yoruldum artık sevecen olamıyorum sinirleniyorum. Çok mu hoşgörülü davrandım , sinirimden mi etkilendi nerde yanlış yapıyorum bilemiyorum ama kitaplarda yazan hiçbir bebek gibi değil benimki ne ona masal okuyabiliyorum ne etrafı keşfediyoruz oldukça kalitesiz bi şekilde zaman geçiriyoruz yeter ki sakinleşsin diye hayırdan anlamıyor o beni yönetiyor, akıllı huzurlu bir çocuk olmasını istemiştim ama ipler elimde değil artık 🤷♀️