Kızlar bu ara kızımın göz altlarında morluk kızarıklık gibi var dün doktora götürdüm doktor bunlae önemli değil nisan da zaten kan testi iyi çıkmış tekrar yapmaya gerek yok Demir kanları falan iyi dönem dönem olabilir dedi gönderdi sizde de oldu mu hiç böyle kızarık gübi daha çok