1 yaş bebeğimde Demir eksikliği çıktı 10larda hatta 13-14 olmalıymış doktorumuz damlayı arttıralım dedi ama damla içmiyor bende tozunu aldım gıdayla karıştırabilirsin dedi eczacı ama hangi gıdaya neye koyup verebilirim bilgisi olan var mı hanımlar? Çok teşekkür ederim şimdiden🌸