kiymetuzr Kabızlık ve gaz problemi yaşıyoruz iki gündür Doktor bi damla verdi başlıycaz Çok rahattık şimdi bu sıkıntımız başladı İyi bir damla önerisi verir misiniz
Busraata kiymetuzr mama alıyor ise mama yapmıştır,anne sütü alıyorsa siz kabiz olmamaya bakın.Maxbiotic probiyotik biz çok memnunduk
Ahmedhll kiymetuzr anne sütü alan bebeklerde kabızlık yanılgısı çok oluyor ondan sordum .barsaklar sütü hızlı emiyor boşaltım a gitmiyor gaz için en iyisi biogaia damla.
src414141 kiymetuzr bizdede aynı şikayet başladı da 15 günlükken bizde onu bıraktık ocean aldık sorun kalmadı çok şükür