Misracalik QueenMommm benim kızım 14,5 aylık tüm biberonları denedim almadı emiyor diye düşündüm ama iki hafta önce bide lansinoh markalı biberon aldım ve su verdim gayet güzel içti bu markayı öneririm gercekten biberonun ucu aynı anne memesi
Gokyuzumm QueenMommm biberon lansinoh emzik Philips avent aldım 5 aylık olucaz nerdeyse ikisinide asla kabul etmedi 😁😅🤦🏻♀️