Kızlar bir aylıkken bebeğimi götürdüm kalça usg sağ kalçası normal çıkmadı. Çift bez bağla bir ay sonra tekrar gel dedi, bugün 2 aylık götürdüm ve sağ kalçası hala normal değildi.. çift bez bir ay sonra tekrar dedi. Ve ortopediye de yönlendirdi, bu durumu yaşayan var mı? Ortopedi de ne yapılıyor ve düzelmezse ne olucak🥺