Maalesef yemeyen bebek uyumayan bebekten daha zormuş. Kızımın uykusuyla cok ugrastim yemesinde sorun yoktu ama 3 hafta önce rota oldu ve iştahı kapandı. Yemez oldu çok çok zorlandım.
Mesela bugün pankek yaptım normal boyutunda ısırıp birakti.
Ona aldığım atıştırmalık bi cips gibi bisey var gerber markasinin
Onun boyutunda yaptim yani yuvarlak küçük hepsini yedi oynayarak. Bazılarını kulaklı kedi tavşan gibi yaptım ilgisini çekti.
Sunum seklini degistirmek lazim belki de birde hersey dönemsel kalıcı değil kendinizi bebeğinizi hirpalamayin