Kızım 1 ay oldu bakıcı ablasinda , bu hafta izinliyim. Pazartesi günü bıraktım kızımi bı tek bir de salı oglenden sonra bı saatligine bıraktım. Diğer günler bendeydi hep. Şimdi biz haftalık olarak anlaştık , bayan öyle istediği için bu şekilde karar verildi. Sormaya çekiniyorum çünkü bakmadığı günün de parasını vermek zorunda mıyım ? Eşim de biz verelim belki kendisi der ben bakmadım bu para çok diye diyor. Dedim zannetmem çünkü haftalık istemesinin sebebi kendi pazar masrafı evin ihtiyacı oluyor diyeydi. Bı yandan da ben evde olsam da biraksaydim kadını da mağdur etmemiş olurdum diyorum ama çalışmadığım için de sabahın 7.30 da kalkıp kızımı getir götür yapmak istemedim. Hazır evdeyken keyif yapiyoruz kızımla. Bilemedim ne yapsam