Happymamii Kızlar merhaba bugün bebeğimin 13.günü ama tam banyosunu yapıcaktım altını açtım göbeği kanamış bezide kandı atletide nedeni ne olabilir göbek bağımız 5.gün düşmüştü çok korktum ya
Doga1208 Happymamii benimde kanadı çocuk doktoruna götürdüm oda k vitamini iğnesi yaptılar birde 3 tane ampul ilaç verdi hergun kanayan yere döktük kurudu sonra geçti
Hilal-95 Happymamii zaman zaman yapablıyor yeni olduğu için kuruyana kadar böyle ama cok fazla ise doktorunuza söyleyin K vitamını yapılıyor tekrardan benm oğlumun de az az geldi hep doktoru K vitamını doğduğunda yapıldı ama yeterlı olmasa tekrar yapıyoruz demıstı ama az olduğu için gerek duymadı
kiymetuzr Happymamii aynı sorunu yaşıyoruz İki kere K vitamini yapıldı Az az devam ediyor Tahlil verdik sonuçları iyi çıktı Hafif hafif batikon değdiriyorum sadece şuan
sademinannesi Happymamii doktora gitmeniz lazım değerlerine bakıp K vitamini aşısı vuruyorlar benim kızıma da olmuştu ihmal etmeyin sakın