LaraCroft Merhaba, bana hediye geldi. Etikentinde yazdığı gibi 7 yaş Hediye götüreceğim bir yerde yok maalesef. Belki büyük çocuğunuz varsa ona, belkide hediye götüreceğiniz bir yer varsa sıfır etiketli kalın eşofman takımı. Hem kız hem erkeğe uygun bence 💛
LaraCroft Herşeyin çok çok pahalı olduğu şu günlerde 100 tl yapayım ihtiyacı olan birininde işine yarasın 💛
Efeninanne_sii LaraCroft yüz TL’ye her yerden alabilir bu takımı kargo ücreti de eklenince 120 oluyor ,🙄🙄
LaraCroft Görenler üstte kalmasına yardımcı olursa sevinirim💛 belki birinin görmesine vesile oluruz ❤️
Miniminnak22 Efeninanne_sii yüz liraya nerden alırsınız acaba. Daha dün gezdim mağazaları 170den başlıyo bu kumaştaki takımlar. He 100 lira olanın kalitesi tartışılır tabi
LaraCroft Efeninanne_sii siz ne önerirsiniz? Ben kışlık alışveriş için baktığımda pijama takımları bile 200 den başlıyordu… o yüzden bana uygun gelmişti
LaraCroft Miniminnak22 evet bende birden afalladım pahalı mı söylemişim diye🙈… bilmiyorum penye pijama takımları bile 200 den başkıyordu. Baya kalın bir takım, üstelik büyük yaş grubu
Efeninanne_sii LaraCroft neyse ben içimden geçeni söyledim amacım linçlemek falan değil yanlış anlaşildysamda kbyn lütfen sadece tek takım olduğu için Fiat daha uygun tutulabilir tek ürün için kargo ücreti ödeniyor çünkü 🙏
LaraCroft Efeninanne_sii yok rica ederim ama link atarsanız çok sevinirim. Zan altında bırakmamış olursunuz aynısı diyerek bu sayede🌸
LaraCroft Efeninanne_sii bu arada 150 tl ye 4 sweatshirtü nasıl aldınız😮link falan varsa onu da atın bende alışveriş yapacağımda beniö baktığım herşey 200 küsürdü lcw