Senakrc ben Kars’ta yaşıyorum Temmuz ayında oğlum 5.5 aylıkken sırf sünnet için Ankara’ya gittik Keçiören’de vedat Ali canoğluna yaptırdık 1000 liraya yaptılar, salı klips takıldı cuma çıkardılar, sünnet sonrası sadece ilk gün biraz agladı birde klips çıktıktan sonra biraz agladı onun dışında çok iyi geçti, hoca zaten sürekli resim istiyor yada aklıma takılan şeylerin hepsini sordum anında cevapladı. sünnetin 13. Gününde denize gittik oğlumu denize de soktum hiçbir sorun yasamadık