Kızlar merhaba Aptamil 1 numara kullanıyoruz. Eşim fazladan paket almış eczaneden 900 g nasıl olsa tükeniyor diye bidr öyle daha uyguna gelmiş. Fakat kutusuyla çıkmadı içinden kapalı bir kağıt ambalaj gibi bişeyin içinde mama tozu. Şimdi ben bunu açtıktan sonra nasıl saklıycam? Eski var olan kutuya koysam onu yıkadım şimdi kurusun ona boşaltsam hijyenik olurmu? Yoksa evde cam bir saklama kabında mı tutayım?