Güzel anneler, sonbahar geliyor , sonbaharla birlikte gripler, virüslerde geliyor malesef😩 bebeklerin bağışıklığının yüksek tutmak için neler yapıyorsunuz ,nasıl besliyorsunuz? 16 aylık bebeğim her şeyi yiyor sebze meyveyi bol bol veriyorum vitamin toplasım diye. Başka ne önerileriniz var?🌹