Dün doktora gittik çatlat var dedi. Birkaç günde bir kakasını yapıyor ve ishal gibi yapıyor aslında ama zorlanıyor sanırım. BaZen kızarıp sinirleniyor sadece bezini kirletecek kadar kaka yapıyor bi de tek bacağı hep havada o karnına çekiyor. Doktor krem verdi bakalım. Ek gıdaya başlayacağız bi de nasıl olacak hiç bilmiyorum