Bebecouraz Ateşi yoksa çisli bezleri de normalse eğer ben atak haftası olduğunu düşünüyorum. Benim kızım 4 aylık. Sizin bebeğiniz gibi geceleri düzenli uyku ve emmesi vardı ama 2. ve 3. aylarda huyu suyu değişti ağlamalar uyumamalar, uyusa 15-20 dk uyumalar vs. Gündüzleri hep böyle geçiyordu ve çok yoruluyodum ama gece daha iyiydi en azından. Bu durum en fazla bir hafta sürdü sonra eskiye döndü. Ben hava aldırarak ve düzenli banyo yaptırarak sakinleştirmeye çalışıyordum. Bazen işe yarar bazen yaramaz ama yeni yöntemler denemekte fayda var. Sizde geçeceğini bilin, sakin kalın ve emzirmekten hiç vazgeçmeyin, zorlayın demiyorum tabi ama fırsat buldukça göğsünüzü verin 😊