Furkaninannesi Kızlar eşim askere gitmedi yüksek lisans yapıyordu tezi yazamadığı için okuldan atacaklar sormak istediğim askere gitmekte gecikirse para cezası çok oluor mu bedelli için para biriktirecektik güya.. En azından ocağa kadar para cezası olur mu ki
Elika00 Furkaninannesi eskiden ceza ödemeden direk bedelli parası yatırırlardı ama artık ceza çıkıyor bedelli yapsa bile o cezayı ödetiyorlar diye biliyorum. Yüksek lisanstan neden atılıyor okuldan ilişik kesmeden okuyor gibi tecil ettirsin tekrar ya da 2.üniversite yazın tarihler geçmediyse
Balkupum2505 Furkaninannesi şuan kaçak görünüyo bildigim polis cevirmesinde vs yakalandiginda direk askere aliyolar diye biliyorum bi tanidigimiz öyle olmustu ama sonuc nasil ilerledi pek bilgim yok bacim
2bebelimom_ Furkaninannesi günlük 14 lira diye biliyorum cezası eşimde gitmedi daha Aralık’ta bitiyor tecili Bir de kırtasiyeler falan yazıyor aslında tezi yazdırmayı denemedinizmi
Furkaninannesi Elika00 uzaktan 2. Üniversite de tecil olur değil mi. Ders dönemi bitti semineri tezi vermediği için atıyorlar dün aradılar 😒
Elika00 Furkaninannesi üniversite den atılmak olmuyo ki ta veremediyse kalır seneye verir yüksek yapmadım ama bence atamazlar
2bebelimom_ Furkaninannesi biz gecen yıl 1 bucuk milyara yazdırmıştık hayırlısı olsun hakkınızda inşallah 🌸