Zeynebinannesi Benim kızımda 1 yaşında malesef çok büyük iştah sorunu yaşıyoruz hiç bişey yemek istemiyo zaten anne sutu almiyo mamayida sadece 40 cc içiyo tadına bakiyo herşeyin ama asla devamı gelmiyo nereye kadar böyle gitcek bilmiyorum doktoru istahi açılsın diye zincomega verdi iciriyorum bakalım