sahraturgutalp Taktirdığıma yaklaşık 3 ay olucak aşırı derecede kaşıntım var ve çok fazla kuruluk var alt bölgede acaba sipiryal yan etkisimidir
SeninAnnenBirMelektiYavrm sahraturgutalp ay spiral mi demek istediniz yoksa benim bilmediğim baska birşey mi bu
sahraturgutalp SeninAnnenBirMelektiYavrm SeninAnnenBirMelektiYavrm evet yabancı olduğum icin anlatamadım
SeninAnnenBirMelektiYavrm kirmizibasliklikiz_ ona alıştık ama bu dedim acaba başka birşey mi böyle birşey varda ben mi bilmiyorum 😄