minikASLANIM Oğlumu kreşe verecem yarım gün 2000 istediler çok mu bilemedim siz kaça gönderiyorsunuz çocuklarınızı
Kereminannesiii Hlal 3 yaştan itibaren alıyorlar ama girmek çok zor maalesef. Başvuru yaptık ama alım az olduğu için geri dönüş alamadık. Bağımsız anaokuluna yazdırdım oğlumu devlete bağlı yarım gün 350 TL tam gün 1500-1800 arası dediler
minikASLANIM Babybloom Türkiye de yaşam şartları çok zor artık çocuğun gelişimi için göndermek istiyorum Allah herkesin yardımcısı olsun bu fiyatlar ne
Kereminannesiii Hlal yakın bir yerleşke varsa gidin konuşun istanbuldaysanız kayıtları doldu çünkü ya da bağımsız devlet anaokulu varsa etrafınızda oralarla bir konuşun