SevcanMina benim bebegim de 54 gunluk ust gazi ciktiktan sonra elimle karnini ovalayip bacaklarini karnina bastiriyorum o sirada kolaylik veren dualari oku. Bacaklarini daire seklinde cevirip tekrar karnina bastiriyorum o sirada da gazini cikariyor bazen tuvaletini yapiyor surekli aglamasindansa rahatliyor baya daha az agliyor bu yontemi denedigimden beri.bir de kimyon cayi hem kendim iciyorum hem de bir cay kasigi bebege veriyorum aksamlari da metsil kullaniyorum. Bi sure boyle ilerleyecegim..