Bnmde başıma öyle bi olay geldi 3 aylık olana kadar hastaneye gitmedim birden kanamam başlayınca gitim kese var bebek yok dendi üç doktor değiştim aynı şey dendi sonra günden güne kanamam artti. İlaç fln verdiler kullandım bi iki güne kendiliğinden düştü ondan sonra kontrole fln gel dendi parça kalmış mi diye o ara da ilaçları da kullandım