Oğlumun yürümesi için çok çabaladım Allah ıma çok şükür ki artık odadan oda ya tek başına gidiyor 11. Ayından itibaren hastaneler testler çok uğraştım Ne Sma olabilirmdiyen doktor Serabnelparsi olabilir diyen doktormu kalmadı çeşit çeşit doktorlarla karşılaştık herbiri farklı birşey söyledi genetik testler MR , Emg çocuk gelişimciler vs. Yaptırabilecek herşeyimizi yaptırdık ve en son bir doku eksikliği sebebiyle geç yüreyeceğini öğrendik genetik tarama sonucunda. Ve fizik tedaviyle bu yürüme zamanını erkene çekebileceğimizi söyledi doktorlar 14. ayından itibaren deneyimli bir fizyoterapistle yola başladık önce hiç ayak üstüne basmayan bebeğim 16 aylık ken ayaklarının üstüne basmayı öğrendi, 17 aylık ken koltuğa dayanıp yan yan girmeyi öğrendi. Sadece yerde yuvarlanan bebeğim 18 aylıkken sürünmeyi öğrendi. 20 aylık tı ilk 1 adımını attı ve düştü. 22 aylık dizlerinin üzerine kalkıp tutunup yerden kalkmayı öğrendi ve sonra 2 adım sonra 3 adım derken bugün 23 aylık ve odadan odaya kendi geçebiliyor çok şükür. Önce Allahım sonra fizyoterapistimiz sayesinde bu yürüme zamanını dahada geç olmadan gerçekleştirdik. Parka gittiğimizde sadece salıncağa mahkum kalıyordu bebeğim yaşıtları kaydırıcakta kayarken ben bebeğimi tutarak kendim kaydırıyordum. Bebeği Yürüyen anneler için çok basit geliyor bi otursa dinlensek diyorlar ama ben o yürüsün yeterki ben hiç oturmayayım toplarım etrafını dedim. Beterin beteri var Çocuğuma Sma dediler ozamanda isterse ömür boyu yürümesin sırtımda taşırım ben yavrumu yeterki birşey olmasın canına dedim. Bu süreçte çok yıprandım Allah kimseyi evladıyla sınamasın ama mutlu son çok şükür 🤲🏻🤲🏻🙏