Bircicekannesiii Lansinoh manuel kullanıyorum iki aydır ama sütüm olduğu halde sanki iyice cekmiyor gibi hissediyorum iyi olan bir pompa öneriniz var mi
svdarc Bircicekannesiii ben kullanıyorum çok memnunum sütün azalmış olabilir mi benimde azaldığında çekmiyordu
Nus Bircicekannesiii lansinoh elektirikli kullanıyorum 4 aydır memnumum ama sag gogsumu tamamen boşaltıuor solda tam bosaltamıyor hıssedıyorum
Jelibonsmom Bircicekannesiii Hastane tipi spectra dual S kiraladım hem süre hem çekim performansı açısından oldukça memnunum. Ondan önce Philips avent kullanıyordum o da güzeldi fakat bunun yanında oldukça yavaşmış bunu anladım
Melekanne91 Bircicekannesiii spektra alablrsiniz baslik kismini gogus ucunuza gore secebliyorsunuz.emzirme danismani dilruba demirezeri takip edin instadan orda anlatiyo nasl olmali.
Birgocmenkustuo Hastanede Medela kullandım tabi hastane tipidir ama cok cok iyiydi. Kendime ev için philips avent aldım memnun kaldım. İkisini de tavsiye edebilirim.
Bircicekannesiii svdarc yok canım sağ göğsüm dolu ama sol biraz az geliyor acaba diyorum meme reddi yaşamadan önce genellikle sağ göğsümü veriyordum ondan mı acaba da diyorum bilmiyorum
Bircicekannesiii Nus Benimde aynı sol sıkıntısı var ya göğüste problem var biri birine göre çok doluyor çünkü diyorum çekmese sağı da çekmez sanırım
Nus Bircicekannesiii benım 3 elektırıklı pompam 3 de sol gogsumu bosaltmıyor bılıyorum içi dolu taş gibi oluyor bırınden 120 cıkıyor dıgerınden 30 yada 60 memeyı sıkıyorum 1 dk sonra yıne gelmiyor ne yapacagımı sasırdım bende 😥
ELizMetin Bircicekannesiii Bircicekannesiii lansinoh elektrikli çift başlıklı tavsıye ederm size satabılırım ısınız görülsün