meraba hanımlar bebeğim şu an 10 aylık. hem dişlerden dolayı hem enfeksiyon kapmasından kaynaklı iyice zayıfladı da zayıfladı. şu an sıkıntılı dönemi atlattık ama hala kilo almıyor iyice çöktü. hiç böyle olmamıştı hep kilo alımı iyi bi bebekti. çok kafama takıyorum yemesinde bi problem yok bi iki şey dışında reddettiği yiyecek de yok. ne yapmalıyım neler yedirmeliyim sizce tekrar toparlaması için