Balkizlarim merhaba söyleyeceğimi yanlış anlamayın ne olur, uyku konusunda çok çeken bir anne olarak ne zaman uyku postu olsa girerim ve sizin her gün 7de yıkayıp ilahi eşliğinde bebeğinizi uyutttugunuzu söylediğinizi görüyorum (maşallah fotoğraflardan biliyorum 3unu de Allah bağışlasın), bu açıkçası benim o kadar moralimi bozuyor ki şu konuda; diyorum ki nasıl her gün aynı saatte bu olabilir ki hiç mi koca yaz bir düğüne, bir etkinliğe, ailelere yemeğe, arkadaşlarla dışarıya, evimize arkadaşlarımızin geldiği, bizim onlara gittiğimiz, bunlar olmadı diyelim eşimle sahilde dondurma yemeğe gittiğiniz günler de mi olmuyor, ben gezmeyi gerçekten çok severim ama bebeğimin uykusu şaşmasin diye akşam minimum dışarıya çıkarım ama benim bebeğim 9da uyuyor çok şükür mesela gezmelerimize de ayak uydurmaya çalışıyorum her akşam 9 olmuyor mesela🤷🏼