Oğlum 3 gün boyunca ateşlendi çok zor düşmeyen ateşti 3 gün sonra aniden ateş kesildi ve kaç doktora gittim grip nezle deyip geçiştirdiler ateş kesinlikten sonra vücudunda döküntü olmaya başladı önce göğüs boyun sonra karın sırt alın bölgesine yayıldı ve öksürük de var doktora gidince doktor ciğer filim vs çekmeden direk bronşit olmuş dedi antipyotik yazdı ama oğlumun vücudu döküntü yapıyor şuan ve ben 6. Hastalık olduğunu düşünüyorum 6. Hastalık geçiren anneler lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız