Dfnnr merhaba benim kızımda 13 aylık 10’a yakın kelimesi vardı 3-4 kelime anca söylüyor şu an maalesef. Komutları yerine getirir eliyle işaret de eder ama gel gelelim kelimesi çok az ve istediği olmadığı zaman aşırı ağlıyor yüksek seslerden korkuyor hemen sarılmak istiyor bende bunlardan ötürü duyu bütünleme terapistine götüreceğim haftaya inşallah bizimde Her şey yolundadır