2 gün önce kızım kabızdı sonra birden isal oldu ateşi çıktı düşmedi acile gittik serum yedi antibiyotik verdiler kanında enfeksiyon çıktı bağırsak enfeksiyonu da geçiriyormuş birden oldu hiçbişeyi yoktu şimdi saat başı bile çok olur o kadar sık tuvaletini yapıyor ki mukuslu yapıyor ve pişik oldu çok kötü hep krem sürüyorum zeytinyağı sürüyorm geçmiyor daha da artıyor dün tekrar gittik acile enfeksiyon geçene kadar böyle devam eder dedi yaşayan çözüm önerisi olan var mı çaresizim gerçekten dokundurtmuyor yıkıyorum temiz yıkamama izin vermiyor ne kadar devam eder bu enfeksiyon