Adsin 5 gün sonra atak dönemi bitiyor. Atak döneminde bebekler yeni şeyler öğreniyorlar yeni beceriler kazanıyorlar ama bunları öğrenirken zorlanıyorlar ve huysuzlaşabiliyorlar. Daha fazla ilgi daha fazla sevgi istiyorlar. Bazıları meme reddi iştahsızlık uyku gerilemesi yaşayabiliyor. Yani ebeveynler bebeklerin atak döneminde oldugu bilirse daha fazla ilgi göstermeli sabretmeli bu döneminde geçici oldugunu bilmeliyiz :)