Guldenmtl ben yaşadım. Yetersiz beslenme ve sonucunda kilo kaybı olmuştu. Emziriyordum ama çocuk çok ememiyormuş meğerse. Bol bol emzirin ama doktorla görüşmenizde fayda var. Hastanede emzirdikten sonra mama verilmişti. Bebeğim hemen bitirmiş mamayı. Ben de her emzirmeden sonra mama takviyesi yapmıştım. Bir daha aynı sorun yaşanmadı.