Oğlumun alerjisi çok ağır değildi. Mesela kakada kan görmüştük, gaita testlerinde de alerji ve laktoz intoleransı var gibi duruyordu ama kilo veya gaz sorunu yaşamadık hiç. Buna rağmen biz de arada kalmıştık. Doktorumuz, belki de ağır alerjisi olmadığı için bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem, alerjisi varken yakalanırsa daha kötü atlatır o yüzden yaptırmanız daha mantıklı demişti. Hiç bir sorun yaşamadık aşı sonrasında. Rota da olmadı, alerjisi de geçti. Belki deneyimimiz yardımcı olur size de.