Serp-n-il ben de sizin gibi yapıyorum 2 aylık bir bebeğin uyanmasını bekleyemem zaten bıraksam 6-7 saat uyur gibi en az..uyandırınca lıkır lıkır içiyor mamasını demek ki acıkmış😀benim kızım acıkmasa zaten içmez istemez 6 aya kadar da geceleri veririm gibi
sarisinanasi
Gece emzirmiyorum ama emzirsem daha sık beslerdim mama tok tutuyor 3-4 saat idare ediyor da memeyi bilmiyorum gündüz emziriyorum zaten ama anne sütü pek uyutmadığı için kaldırma gibi derdim de olmadı hiç gündüzleri uyanık oluyor mama takviyesi yaparsam uykuya geçiyor