Yusra34 aradığım yorum. Bende öyle düşündüm çünkü hediye olarak 24 numara geldi bize 😅 tabi seneye anca giyer ama o bile büyük geldi gözüme.
21 giyiniyor kızım 20-21 mi alsam 19-20 mi bilemedim. İnternetten alacaktım daha uygun fiyatı çünkü neyse olmazsa değişim artık
Çok sağolun ☺️