Asil3434 Benim anlamadığım bir şey var şimdi ben Haziran da başvuru yaptım Temmuz Ağustos yatması gerekiyordu ama bir ay yattı sadece Eylül ödeneği ne zaman yatar bilgisi olan var mı?
[silindi] Asil3434 Benm annemin ki dün yattı bugün çekti, kontrol edin isterseniz belki sizin de yatmıştır