Ser-123 2 buçuk aylık çok ağlıyor hızursuz 10 haziran doğumlu 37+0 da doğdu.esas doğum tarihi 24 ile 30 haziran arası sanırım çünkü doktorum esas sezeryan ile doğum tarihini vereceği gün doğum yaptım.atak haftası ise bu ağlamalar geçici diye ümid edicem bilen bulan varsa yazsın ne bu ya sanki biyerini acıtmışım gibi ağlıyor
Huriye89 Ser-123 atak dönemindesin canım ne zaman biticek tahmini doğum tarihi 30u ise10 gün var eğer daha önce isr daha kısa süre var bitmesine
Huriye89 Ser-123 ne kadar sürdüğünü göreniyorum canım ama 6 gün var ozaman bitmesine atağın 26sıysa eğer tahmni tarih