Bebeğim 14 aylık 22 gün önce ayağı kırıldı ilk zamanlar ayağının üzerine basmıyordu şuan kalkıp yürümek istiyor ve doktor kesinlikle basmıcak diyor sürekli kucağımda tuvalete bile beraber gidiyoruz bende son çare bir kaç gündür ona bebek vidyoları açıyorum ki ayağa kalkmasın. Şimdide televizyonu gördüğünde bebek diye istiyor açmıyorum ama bu şekilde de bir yeri tamir ederken başka bir zararlı şey yapıyorum farkındayım ama çaresizim nasıl çıkıcam bu işin içinden