Kızlar selam aile geçmişimde troid hastalığı var benim daha önce de varsa haberim yoktu. hamilelikte öğrendim troid hastası olduğumu TSH hep yüksek çıkıyordu ilaçla kontrol altına almaya çalıştık bu süreçte. Doğmdan sonra ilaçları bıraktım ve maalesef doktora gidemedm, doğum yapalı dört ay oldu kilom aşırı yavaş ilerliyor hiçbir şekilde veremiyorum bol sıvı ve tek öğün yapıyor olmama ragmen. Dün sağlık ocağında kan tahlili verdim tiroitim 5.93 çıktı ilaçlara devam etmeliyim muhtemelen bu yüzden dahiliyeye gıdecegim. İlaç kullanımı kilo verimini de hıZlandırıyor mu? Böyle bir süreç geciren var mı ?