deleted452 kaka konusunda zorlandık evet kakadan korkuyorlar çünkü bir travma yaşamaması için sabırlı davranmak gerekiyor çok önemli bir konu bence tuvalet olayı. Ve yine bence çocuğun konuşması kendisini ifade etmesi gerekiyor eğitim verilirken. Korktuğunda neden korktuğunu ifade edebilmesi gerekiyor. Tabi her çocuk bir değil iki günde öğrenen de var üç beş ayda öğrenen de var .