Mucizegebelik Kızlar oğlum ayaklarını yere basamıyor koltuk altından kaldırdığım da. Birde ayak parmaklarını icine gömüyor sizce doktora götürmelimiyim kayinvalidemgil basması lazım diye beni strese soktular ya
Nereleregidem Mucizegebelik bebegimi bir aylıktan beri koltuk altından tutup yürütmeye çalışıyorlar acayip sinir oluyordum bu harekete. Eşim de oralı olmuyordu. Bu hareketi eşimin ailesi yaptırıyor bu arada. Üç aylık kontrolünde hareketi aynen gösterip doktora sordum. Bebekten bu hareketi beklemeyin çok zamansız dedi. O yüzden sizin için de erken olduğunu düşünüyorum ama tabi içiniz rahat edecekse genel kontrolünüzde bir saglikciya sorarsınız içiniz rahat eder 🤗
Daenerys Mucizegebelik ben o aylarda yeni oturtmaya başlamıştım. Ayakta durmak için çok erken değil mi?
2103mnl Mucizegebelik daha çok küçük bunun için gelişmemiş kaslara yüklenmeyin Allah korusun zarar bile verebilirsiniz benimki 9 aylık ben 7 aylıkken bile bastirmadim şuan kendi ayağa kalkıyor
Eslemsri Mucizegebelik bende kundak yapmadım ama basıyor alakası yok. Kayınvalide uydurmuş resmen. Nereden laf sokacağını bilememiş belli ki
alinaannee Mucizegebelik bu cahil zihniyet yüzünden neler geliyor başımıza Asla kafanı takma asla çünkü normal ben kızımı bassın diye hiç zorlamadım 7. Ve 8.aydan sonra kendi basmaya sonra da desteğimle oturmaya çalışıyordu her şeyin bir zamanı var ya benim kaynanam da kızım daha blr aylıkken bastırmaya çalıştı sonra ben hep uzak durmaya çalıştım laf anlatamazsın çünkü
expectopatronum Mucizegebelik tutma refleksi bahsettiğiniz şey. Doğduğunda ellerinde de vardı. Ayaklarındaki daha geç kaybolur. Ayak altlarına dokunun parmaklarını hemen kapatır. Çok normal yani ☺️
Begum_eda123 Mucizegebelik bnm üçüncü çocuğum ikisini kundak yaomadim hiç 11 aylık ve 1 yaşında yürüdüler küçük 3 aylık onuda hiç yapmadım da 4 buçuk aylık çocuğun ne acelesi varmis
Melisa66 Mucizegebelik daha küçücük ne basması daha yeni oturmayı öğrenip sırt kaslarının gelişmeye başladığı dönem benim oğlum 7 aylıkken basmıştı
ozgerella Benim oğlum da 5.5 aylık içimde bir korku vardı niye basamıyor diye, içimi rahatlattınız. İyi ki baktım buraya
delirmeceler Mucizegebelik arkadaşımın bebeğinin başına geldi lütfen izin vermeyin benim doktorumda durmak istemiyorsa zorlamyın ayakta içe dönme olabiliyormuş kendisi hazır olduğunda zaten durucak şuan çok küçük zaten
aydangok Mucizegebelik benimki nerdeyse 7 aylığa kadar yere basmadı. 7.5 aylık emekledi bir hafta sonra koltuklara tutunup kalkmaya başladı. Demek ki o zaman hazır olmuş şimdi gayet güzel basıyor. Ben de geç yürüyecek bu çocuk derken erken bile ayaklandı.