Kızlar oğlum 5 aylık. 4. Aya kadar akşam 8 de yatar ben onu mama için uyandırırdım sadece gece 12 de. Sonra sabaha karşı 4 te kendisi emmek için mızıldar emer uyurdu. 4. Aydan sonra geç yatıyor 10 buçuğu buluyor uyuması tamam bu normal uyku gerilemesi olur yani yavaş yavaş. Ama gece saat başı ağlayarak uyanması peki 🥴🥴🥴 niye böyle bu geçer mi sonradan böyle oldu 🥴🥴 kalkıyorum emziriyorum, sallıyorum, yanıma yatırıyorum ama yok uyanıyor ağlayarak sürekli. 🥴🥴