Alparslanmnn ben sırtını sıvazlıyorum genelde hafif pıt pıt yapıyorum ritmik şekilde. Arada bir bacak egzersizleri var onu yapıyoruz. Bizim gaz problemimiz olmadı çok şükür. Kendiliğinden çıkartıyor. Bebeğim 1,5 aylık. Başı omzuna gelecek şekilde yürüdüğünde de iyi geliyormuş öyle duymuştum.