Egeasaf hyr. dis hastanesinde cektrdm. yani fakulteye bagli olanda. devlette cekmeyebilirler ama mutlaka bi dis sagligi merkezi gbi bi yer olmasi lazm bulundugunuz sehirde.
uyusukluk flnda kalmadi. zaten kalsa ne olacak dert degil. iyi ki cktirmisim. ztn işlem aninda uyusuyo hcbi sey anlamiyosunuz. diger 20 ligide cektrcem ben hatta. keske daha once cektrsydm. bi seyi yok cidden. millet nerelerinden ameloliyat oluyo neler cekiyo. bu bi sey mi