Seros canım bizde de aynı sürekli aglıyordu kakasını masallah yapıyor ama ıkınma hali gibiydi doktora götürdük eğer emmeyi seven bir bebekse gaz sancısı olurmus bizimki de çok emiyor zaten sab simplex diye bir damla verdi günde 4 defa 8-10 damla olarak veriyorum çok haratladı bebişimizde bizde. Suan bizde 1 aylık olduk