anayim_ben Merhaba hanımlar, ek gıdaya daha yeni başladık, baktığım çoğu tariflerde pekmez kullanılıyor ancak çeşit çeşit, hangisini alıp kullanıcağıma karar veremedim. Hem mamalarina hem direkt vermek için hangi pekmezi pekmezleri kullanıyorsunuz?
LaraCroft anayim_ben city farm organik pekmezini alıyorum şu an, öncesindede ısıl işlem görmemiş başka bir organik pekmez daha alıyordum ama adını hatırlayamadım
anayim_ben hemsireemom Teşekkür ederim. ay meslektaş çıktık bende hemşireyim 😃 Direkt de veriyor musunuz ?
hemsireemom anayim_ben memnun oldum meslektaşım 😌 evet direkt veriyorum kızım 1 yaşında.6aylıkken günlük bir çay kaşığı kadar veriyordum.
anayim_ben LaraCroft ya ben memleketten getirteyim demiştim ama onlar eski usul üzüm pekmezi yapıyorlar, herhalde o bebeklerde tercih edilmiyor
LaraCroft anayim_ben onlar çok fazla ısıya maruz kalıyor diye biliyorum. Bebekler için özellikle ısıl işlem görmemiş pekmezler var onları tercih edin bence🥰
anayim_ben LaraCroft doğrudur inanın hiç araştırmadım, sadece pekmez ve özleri var ve bir çok çeşit ne alıp kullanıcağıma karar veremedim iyi ki buraya sormusum
Ikraveannesi anayim_ben keçiboynuzu özü ve karadut özü aldım hergun birer çay kaşığı veriyorum. Kahvaltılarında yarım çay bardağı ılık suyla bir çay kaşığı keçiboynuzu özü karıştırıyorum içecek olarak da veriyorum tavsiye ederim
Ikraveannesi anayim_ben 7 ay 12 günlük kızım. 6 aylıkken başladım vermeye. Bağışıklık güçlendirici iştah açıcı gibi faydaları var araştırın isterseniz